<body>

26 Nisan 2006

Harf Şeklinde Ekmek

Merhaba ikinci fikrim olan harf şeklindeki ekmekleri sizlere anlatmak istiyorum. Günümüzde çiçek ekmek,baston ekmek,sütlü ekmek,yuvarlak sütlü ekmek...vs. gibi bir çok çeşidi bulunan ana besin maddemiz ekmeğe yeni bir görünüm kazandırmayı hedelemektedir bu proje. Özellikle çocuklu aileler , eve bir çok değişik ekmek almaktadırlar. Benim fikrimde buna dayanmaktadır. Harf şeklinde ekmekler..
-Merhaba bana Z ekmek verir misiniz?
-Maalesef hanımefendi z kalmadı.
-O zaman ben D alayım.

Şeklindeki konuşma sanırım olayı özetlemektedir.:)

4 Comments:

Blogger Haluk Mesci said...

Hâlâ var mı bilmiyorum, içinden harf şehriyeler çıkan bir çorba vardı İngiltere'de... Çocuklar için eğlenceli ve eğiticiydi.

: )

2:13 ÖS  
Blogger Başak Kanat said...

Bildiğim kadarıyla var hâlâ...
Reklam filmini görmüştüm sanırım son bir sene içinde...

2:06 ÖÖ  
Blogger Nokta Çelik said...

Harfli ekmek fikri çok şirin, kurabiye yaparken anneler zaten uyguluyor:) Bu arada bizde de harfli makarna var.

11:14 ÖÖ  
Blogger Çağlayan İbiş said...

Knorr'un Çorbişko isimli, içinde harften şehriyeler olan çorbası var.

10:49 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home