<body>

23 Eylül 2005

Atatürk - II

Aynı ekip. Aynı hazırlıklar. Aynı gizlilikler...

Bihrat Mavitan'a, hafif olsun ve kolay nakledilebilsin diye pleksi vb malzemeden, büyük boy bir Atatürk heykeli yaptırılır.

Heykel ellerini iki yana açmış, 'Bu nedir ya, nasıl böyle bir şey yapılabilir, tüh size...' gibi bir ifade taşımalıdır.

İzmir'de, bir gece sabaha karşı, bitmemiş-bitirilememiş viyadüklerden birinin ucuna bu heykel dikilir. Medyaya haber verilir.

Bu heykeller, değişik illerde, değişik zamanlarda, aniden ortaya çıkarak toplumsal-kentsel salaklıklarımızı eleştirir.

: )

- Not : Ekip yakalansa, suçları ne olur ? İzinsiz Atatürk heykeli dikmek mi ?

3 Comments:

Blogger Eda Çizioğlu said...

Artık yeni bir kahraman yaratma zamanı gelmedi mi?

2:32 ÖS  
Blogger Haluk Mesci said...

Çok şaşırdım ! Çok şaşırdım !

1. Fikir kendi içinde tutarlıydı.
2. Atatürklü bir projeydi.

Neyi beğenmedin ? Projeyi mi ? Atatürk'ü mü ?
Niye yeni bir kahraman ? Ne için ?

Ha, başka bir projen varsa, başka kahraman yaratacak, buyur yaz valla bekliyorum.

Ama gerçekten çok şaşırdım. Şaşkınlığım sürüyor. Çenem açık kaldı. Biri gelsin kapatsın....

2:39 ÖS  
Blogger Eda Çizioğlu said...

Bu kadar şaşıracak bir şey yok.

Fikir ve proje tutarlı, Atatürk'e de karşı değilim, nasıl olabilirim ki?
Sadece gerekenleri bütün açıklığıyla, şamar gibi söyleyecek yeni bir kahramana ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum.

Bu kahraman kim, nerede gizleniyor, ya da var mı, bu konuda bir fikrim yok. :(

2:59 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home